Bezorging in Nederland

Na het plaatsen van uw bestelling, verwerken wij deze in ons systeem. U ontvangt een orderbevestiging met een verwachte leverdatum. Onze orders worden zowel verstuurd in pakketten als op wegwerppallets franco huis. 

Zodra uw bestelling is meegegeven met onze transporteur GLS, zal u een Track & Trace ontvangen. Met deze link kunt u de gegevens nogmaals controleren en heeft u zicht op de levering met een indicatief tijdsvenster voor de volgende werkdag in Nederland (onder voorbehoud van de transporteur). Let op! Voor Belgische adressen is geen tijdsindicatie bekend. 

  • Levering op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur
  • Ontvang de Track & Trace code met meer informatie
  • Standaard handtekening voor ontvangst
  • Indicatief tijdsvenster bij palletzendingen
  • Vragen stellen aan de medewerkers van Doosopmaat.nl of GLS

Wijzigingen en vragen over levering

Bent u een dag niet aanwezig, dient het afleveradres gewijzigd te worden of zijn er andere veranderingen gewenst? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Wij helpen u graag en kijken naar de mogelijkheden die er zijn om dit aan te passen in samenwerking met de transporteur. Let op! Vertraging van de levering kan hiervan het gevolg zijn.

Voor vragen of wijzingen kunt u ook contact met ons opnemen via één van onze kanalen. Wij vragen om de referentie afzender op de Track & Trace of het ordernummer van Doosopmaat.nl van de orderbevestiging.

Flexdelivery (alleen voor pakketten)

Wanneer u niet aanwezig bent om het pakket aan te nemen, dan kunt u gebruik maken van de FlexDelivery-Service van GLS. U dient zelf uw keuze een dag van te voren kenbaar te maken aan GLS.

Hiermee kunt u kosteloos een alternatieve afleveroptie selecteren:

  • Aflevering bij een GLS Pakketshop in de buurt. Hiermee bepaalt u zelf waar u de zending ophaalt.
  • Aflevering op een andere datum, eventueel bij uw directe buren.

U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van GLS via telefoonnummer 088-5503250. Houdt uw zendingsnummer van de Track & Trace bij de hand.